Premiera kolekcji Tommy Hilfiger Jesień 2022 pozwoli fanom eksplorować markę w sposób łączący świat rzeczywisty z metawersum w ramach kontynuacji największej branżowej platformy „See Now, Buy Now”. Będzie można doświadczyć marki w czasie rzeczywistym w energetycznym krajobrazie multimedialnym, który przeniesie uczestników z nabrzeża na Brooklynie do świata gier Roblox i nowych koncepcji sprzedaży łączących doświadczenie fizyczne i cyfrowe (phygital).
AMSTERDAM–(BUSINESS WIRE)– Tommy Hilfiger, marka należąca do PVH Corp. [NYSE: PVH], ogłasza swój powrót na New York Fashion Week po trzech latach przerwy z pokazem będącym prawdziwym przeżyciem, na którym zaprezentowana zostanie najnowsza kolekcja na jesień 2022 r. „See Now, Buy Now” (Zobacz teraz, kup teraz), zanurzająca uczestników fizycznie i cyfrowo w odświeżonym świecie marki.
Odbywające się 11 września o 19:00 czasu wschodniego interaktywne doświadczenie czerpie inspirację z unikalnej sceny artystycznej Nowego Jorku, który jest epicentrum dla ludzi i subkultur, miejscem zderzenia idei lo-fi i hi-tech oraz fuzji stylu i kreatywności. Wydarzenie, które odzwierciedla atmosferę i surowość Nowego Jorku – miejsca narodzin marki TOMMY HILFIGER – połączy ludzi dzięki chwilom spontanicznej kreatywności podczas realnego pokazu w Skyline Drive-In na Brooklynie oraz równoległej prezentacji w metawersum.
„Gdy zastanawiałem się nad miejscem, które uświetni nasz powrót na nowojorski tydzień mody, od razu pomyślałem o legendarnej nowojorskiej kulturze tworzenia – powiedział Tommy Hilfiger. – Kiedy robiłem pierwsze kroki w branży, to właśnie tutaj przenikały się światy mody, sztuki, muzyki i rozrywki. Dziś to samo podejście inspiruje mnie do angażowania się w nowoczesne społeczności, aby budować nowe kreatywne doświadczenia. W tym sezonie chodzi o zderzenie ze sobą moich ulubionych archiwalnych inspiracji z nowymi koncepcjami wydarzeń na żywo i światami wirtualnymi. To doskonały sposób na wyrażenie naszych wartości teraz, gdy wracamy do korzeni i ponownie bierzemy udział w NYFW”.
Innowacyjne multimedialne działania promocyjne tchną nowe życie w kolekcję TOMMY HILFIGER na jesień 2022 r. – od Nowego Jorku, poprzez stolice europejskie, aż po Chengdu i inne miejsca. Nowe koncepcje detaliczne w wybranych sklepach TOMMY HILFIGER i przejęcia marki z kluczowymi partnerami hurtowymi i wyspecjalizowanymi na całym świecie uzupełnią portfolio działań typu phygital. Partnerstwa z wybitnymi osobistościami z całego świata zostaną zaprezentowane na wybiegu i poza nim, nawiązując do korzeni marki TOMMY HILFIGER i odkrywając klasyki na nowo.
Po raz pierwszy w branży wybieg „See Now, Buy Now” będzie transmitowany na żywo do społeczności Roblox, która obejmuje ponad 50 mln użytkowników dziennie, wraz z avatarami w ubraniach z kolekcji Jesień 2022 TOMMY HILFIGER, które przejmą odmienione, wirtualne miasto Nowy Jork. Każdy komplet ubrań, który trafi na prawdziwy wybieg będzie dostępny do kupienia na całym świecie w koncepcji „See Now, Buy Now” Tommy’ego Hilfigera, łącznie z ekskluzywnymi produktami cyfrowymi dostępnymi wyłącznie na platformie Roblox. Współpraca marki z globalną platformą multiwersum rozpoczęła się w grudniu 2021 r., a jej zakres ciągle się rozszerza, wchodząc w nowe fazy.
Źródło: Business Wire