Baselinker – jakie ma możliwości – przegląd

0

Rynek e-commerce w Polsce nieprzerwanie się rozwija. Prowadzisz własny sklep internetowy? Sprzedajesz na Allegro, Amazonie, a może twoja oferta znajduje się na eBayu? Baselinker może przyjść ci z pomocą w prowadzeniu biznesu! To niezwykle wszechstronne urządzenie do obsługi zamówień, które oferuje wiele możliwości. Zapraszamy do ich przeglądu!

Jakie korzyści płyną z korzystania z Baselinkera?

Baselinker to narzędzie do zarządzania sprzedażą online. Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep online, czy może sprzedajesz produkty na serwisach aukcyjnych, to doskonałe rozwiązanie na usprawnienie twojego biznesu. W ofercie znajduje się ponad 300 dostępnych integracji – z platformami marketplace, firmami kurierskimi, jak i systemami księgowymi. Narzędzie zapewnia automatyzację obsługi konsumentów czy wysyłek, co skutkuje wzrostem zadowolenia klientów oraz znaczącą oszczędnością czasu, którą możemy poświęcić na rozwój biznesu.

Lista funkcji tego narzędzia rośnie każdego dnia – nieprzerwanie oferuje ono coraz więcej korzyści. Sprawia to, że sprzedawca, który pragnie ulepszać swą działalność, powinien z niego skorzystać. Nie czekaj ani chwili dłużej – wdrożenie Baselinkera to doskonałe rozwiązanie dla twojego biznesu e-commerce!

Wiele platform, jeden panel administracyjny

Baselinker sprawia, że zarządzanie sprzedażą staje się banalnie proste! Dzięki funkcji Managera Zamówień, oprogramowanie pozwala na połączenie wielu kanałów sprzedaży i sterowanie nimi z jednego miejsca. Panel administracyjny pobiera zamówienia ze sklepów internetowych, a także kont marketplace, takich jak Allegro czy Amazon. Możliwe jest również dodanie zamówień osobistych i telefonicznych.

Automatyzacja procesów

Narzędzie Baselinker pozwala na automatyzację procesu nadawania paczki, drukowania etykiet czy wystawiania faktur. Takie rozwiązanie zapewnia wyeliminowanie możliwości wystąpienia pomyłki, jak i skraca czas przygotowania zamówień. Warto też wspomnieć o tworzeniu zamówień dla stałych oraz nowych klientów – każde z nich posiada stronę informacyjną. Pozwala to kupującym sprawdzić wszystkie szczegóły dotyczące zamówienia, a także zadać pytanie. Wpływa to pozytywnie na zadowolenie klientów, a przecież to właśnie ono jest jednym z kryteriów sukcesu biznesu.

Zarządzanie magazynem

Oprogramowanie pozwala na stworzenie bazy produktów i pełną kontrolę nad stanem magazynu. Dodatkowo, przygotowanie listy produktów do remanentu czy bieżące sprawdzanie ilości dostępnego produktu nigdy nie było prostsze niż za pomocą tego narzędzia!

Synchronizacja danych

Narzędzie do zarządzania sprzedażą jest idealnym rozwiązaniem dla właścicieli biznesu, którzy chcą uniknąć jakichkolwiek rozbieżności między stanem faktycznym w sklepie a informacjami na serwisach marketplace. Baselinker zapewnia, że po sprzedaży towaru zmniejszy on liczbę dostępnych produktów także w innych miejscach. Co ważne, kiedy stan magazynu będzie zerowy, oferta w marketplace może zostać zakończona automatycznie. Dodatkowo, oprogramowanie synchronizuje również ceny lub umożliwia ustalanie własnych rozwiązań co do ich poziomu na różnych platformach.

Porównanie ofert konkurencji

Wdrożenie Baselinkera ułatwia monitorowanie i porównywanie ofert konkurencji wystawianych w serwisie Allegro. Analiza działań innych przedsiębiorców jest niezwykle ważna, jeśli chcemy się wyróżnić oraz przyciągnąć uwagę klientów swą ofertą. System sprawia, że jest to bardzo proste – sam wyszuka dla nas aukcje z wybranymi przedmiotami czy oferty danych sprzedawców.

Integracja z firmami wysyłkowymi

Baselinker pozwala na nadawanie paczki za pomocą dużej liczny zarówno krajowych, jak i międzynarodowych operatorów. System oferuje współpracę z Pocztą Polską, InPostem, DHLem oraz wciąż kontynuuje dodawanie kolejnych przewoźników. Całość współdziałania odbywa się za pomocą oprogramowania – nie ma potrzeby logowania się do serwisów operatorów.

Aplikacja Baselinker Caller

Narzędzie pozwala twojemu biznesowi na przeniesienie standardu obsługi klienta na zupełnie inny poziom. Wdrożenie Baselinkera i wykorzystanie innowacyjnej aplikacji umożliwia automatyczne rozpoznanie konsumenta podczas połączenia – dzięki temu w jednej chwili jego zamówienie pojawi się na ekranie komputera konsultanta. Będzie mógł on sprawdzić status zamówienia i poinformować klienta o wszystkich jego szczegółach.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj