Link w bio na instagramie – do czego możesz go wykorzystać?

0

Witryna internetowa daje znacznie więcej możliwości przekazywania treści niż posty czy relacje na Instagramie. Często to jednak właśnie social media generują ruch na stronie. Jednym z elementów, który warto wykorzystać na IG, jest klikalny link, który możesz umieścić w swoim BIO.

Link w BIO na Instagramie — czy można go umieścić?

Aktywny link w BIO na Instagramie to świetna możliwość, aby odesłać użytkowników social mediów do miejsca, w którym znajdą na temat ciebie lub twojego produktu/usługi znacznie więcej informacji. Dodanie linku daje także możliwość promowania konkretnego produktu, usługi, wpisu na blogu, który właśnie opublikowałeś. Możesz odsyłać na landing page swojej strony lub też do konkretnej publikacji, lub podstrony. Warto wykorzystać możliwości, jakie daje taki prosty link. Link w BIO na Instagramie pomoże Ci wypromować bloga, kanał na YouTube czy przenieść ruch z Twojego profilu w inne miejsce. Aby zwiększyć potencjalny zasięg posta możesz kupić like na insta i sprawić, że Twój post zobaczy więcej osób. 

Edytuj profil w zależności od potrzeb

Do publikacji możesz dodać tylko jeden aktywny link. Zmieniać link możesz już jednak absolutnie dowolnie. W zależności od tego, kiedy i co chcesz szczególnie mocno promować, tak możesz uaktualniać informacje zawarte w swoim BIO. Wbrew pozorom followersi na Instagram zwracają uwagę na to, co masz w opisie. Warto także od czasu do czasu wykorzystywać posty oraz InstaStories do tego, aby im przypominać, że link do konkretnych informacji znajdą właśnie w linku umieszczonym w BIO. 

Uaktualniając swój profil, warto pamiętać o wykorzystaniu linku w BIO. Dzięki niemu nie musisz na przykład streszczać całego posta albo jakiejś innej publikacji opublikowanej w sieci w swoim poście, a przez link odsyłać do szczegółowego rozwinięcia lub docelowej publikacji. W ten sposób przez social media możesz generować dodatkowy ruch na swojej witrynie lub stymulować wyświetlenia konkretnego materiału. 

Dodać link, aktualizować opis – co zrobić, aby dobrze się zaprezentować 

Dodać w BIO można rzeczywiście tylko jeden link, natomiast nie ma żadnych ograniczeń dotyczących częstotliwości jego zmiany. Jeśli w twojej ofercie pojawia się nowy produkt, na którego promocji ci zależy, warto taki link umieścić także w BIO. Dzięki temu zawsze będzie on widoczny, a nie zginie w natłoku innych postów. Opis jest wizytówką profilu, ale ma swoje ograniczenia. Można tam zamieścić tylko 150 znaków. Dzięki linkowi masz więc możliwość odesłania do miejsca, gdzie obserwujący może znaleźć rozbudowane informacje o tobie, twojej działalności, produktach, usługach czy publikacjach. 

kupowanie followersów na instagramie

Materiał gościnny