Drukarka do dużego biura – jaką wybrać?

0

Drukarka atramentowa czy drukarka laserowa? Stojąc przed wyzwaniem, jakim jest wybór urządzenia do biura, należy postawić na model będący gwarancją wydajności i odporności na intensywną eksploatację. Na rynku znajdziecie szereg rozwiązań lepszej bądź gorszej, a to nie ułatwia podjęcia dobrej decyzji. Jaką drukarkę wybrać do dużego biura i czym kierować się przy zakupie?

Drukarka atramentowa a laserowa – co wybrać?

Użytkownicy drukarek doskonale zdają sobie sprawę, że zakup wydajnego modelu na użytek służbowy to spore wyzwanie. Wybrana drukarka powinna nie tylko cechować się niezwykłą wydajnością i wysoką jakością druku, ale także odpowiadać na główne potrzeby jej użytkowników. W zależności od wielkości biura czy waszych oczekiwań sprawdzi się oczywiście inne rozwiązanie.

Drukarka laserowa to niewątpliwie doskonały wybór ze względu na szybkość działania oraz wykorzystywane w niej materiały eksploatacyjne. Otóż wybrany toner do drukarki Brother czy toner Canon nie ulegnie zaschnięciu, co ma często miejsce w przypadku tradycyjnego tuszu. To jednak drukarki laserowe są stosunkowo drogie, co więcej – decydując się na model standardowy, funkcja druku w kolorze nie będzie dostępna. Drukarki atramentowe – choć tańsze, mogą nie sprawdzić się u osób korzystających z wybranego urządzenia w celach stricte służbowych. Ich główną zaletą jest jednak możliwość drukowania zdjęć oraz kolorowych plików. Niemniej jednak tańsze modele drukarek atramentowych działają dość wolno, tym samym nie będziecie mogli liczyć na wysoką jakość druku.

Ciekawym rozwiązaniem do biura może również okazać się urządzenie wielofunkcyjne będące połączeniem drukarki, skanera i kserokopiarki. Tym sposobem będziecie mogli zaoszczędzić czas i pieniądze. Atramentowe urządzenie wielofunkcyjne z reguły wiąże się z niższym kosztem eksploatacji, o ile jest ono regularnie użytkowane. W innym razie istnieje spore prawdopodobieństwo, iż na co dzień wykorzystywany tusz szybko straci swoją żywotność. Na co jeszcze zwrócić uwagę, wybierając drukarkę do dużego biura?

Toner do drukarki laserowej Brother, tusze HP i wiele więcej znajdziecie na stronie – https://www.profibiuro.pl/

Drukarka do dużego biura – parametry i dodatkowe funkcje

Sprzęt do użytku służbowego powinien zostać dopasowany do charakteru firmy oraz wykonywanych tam zadań. Co mamy na myśli? Nie wszędzie sprawdzi się takie samo rozwiązanie. Wręcz przeciwnie! Znaczna część przedsiębiorstw potrzebuje klasycznego urządzenia, które pozwoli im na wysokiej jakości druk bez obawy o wysokie koszty eksploatacji. To jednak niektóre firmy mogą mieć zapotrzebowanie na drukarkę czy urządzenie wielofunkcyjne cechujące się dodatkowymi funkcjami. Zwróćcie zatem uwagę na szybkość pracy urządzenia, rozdzielczość druku oraz format. Rozdzielczość o wartości 600 × 600 dpi to gwarancja niezawodności i najwyższej jakości, co może mieć szczególne znaczenie w przypadku biura, które każdego dnia drukuje dziesiątki, jak nie setki dokumentów. Jeśli natomiast klasyczny druk A4 jest w waszym przypadku niewystarczający, bez problemu znajdziecie urządzenie umożliwiające druk w formacie A3.

Zanim jednak zdecydujecie się na konkretny model, upewnijcie się, czy jego specyfikacja w pełni wam odpowiada. Co poniektóre drukarki i urządzenia wielofunkcyjne posiadają dodatkową funkcję automatycznego drukowania dwustronnego lub wykonywania nadruków na płytach CD i DVD. Warto również rozważyć zakup sprzętu ze wbudowanym wyświetlaczem LCD, który ułatwi wam pracę z nowym nabytkiem.

Wybierając sprzęt do dużego biura, zastanówcie się, jakie są wasze potrzeby i oczekiwania. Drukarka laserowa sprawdzi się wszędzie tam, gdzie istnieje spore zapotrzebowanie na czarno-biały druk z jednoczesnym uwzględnieniem niskich kosztów eksploatacyjnych. Model atramentowy to natomiast sprawdzone rozwiązanie wśród użytkowników, którym w szczególności zależy na dokumentach w kolorze. Ostateczną decyzję pozostawiamy wam!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj