Hisense zachwyca podczas EURO 2020 i notuje ponad dziesięciokrotny wzrost liczby sprzedanych telewizorów laserowych w pierwszej połowie 2021 r.

0

Po rozegraniu wielu intensywnych meczów najbardziej oczekiwany finał EURO 2020 zakończył się zwycięstwem Włochy i zdobyciem przez piłkarzy z Italii tytułu mistrzów. Jako globalny sponsor EURO 2020, dzięki wieloletniemu doświadczeniu w marketingu sportowym i wdrażaniu innowacji technologicznych, firma Hisense również osiągnęła mistrzostwo pod względem budowania reputacji marki i sprzedaży produktów. Ponadto w okresie od stycznia do czerwca 2021 roku liczba zrealizowanych zamówień na telewizory laserowe Hisense na całym świecie (z wyłączeniem rynku chińskiego) wzrosła ponad dziesięciokrotnie w porównaniu do analogicznych miesięcy ubiegłego roku.

Marketing sportowy motorem napędowym sprzedaży ekskluzywnych telewizorów laserowych

Wraz z umacnianiem się pozycji marki i ekspansją na globalne rynki, marketing sportowy stanowi nieodzowny element strategii globalizacji firmy Hisense. Korzystając niejako z popularności i wpływu EURO 2020 na całym świecie, firma użyła swojego hasła „Hisense 100′ Laser TV”, aby przyciągnąć uwagę odbiorców, zwiększyć rozpoznawalność rynkową swoich produktów typu premium, przedstawić technologię i zalety marki Hisense globalnym konsumentom i wreszcie nawiązać bliską współpracę z licznymi globalnymi partnerami biznesowymi.

Dzięki budowanej przez lata globalnej reputacji i walorom marketingu sportowego, telewizja laserowa Hisense odnotowała duży sukces w Stanach Zjednoczonych, Australii, RPA, Dubaju, Francji i na innych kluczowych rynkach, zwłaszcza na rynku europejskim. Na przykład, podczas EURO 2020 reprezentacja Hiszpanii w piłce nożnej zakupiła osiem zestawów 100-calowych telewizorów laserowych Hisense i sześć z nich podarowała zawodnikom; Boulanger, wiodący francuski sprzedawca detaliczny sprzętu gospodarstwa domowego, stał się z kolei głównym partnerem biznesowym Hisense, podejmując inicjatywę wprowadzenia telewizorów laserowych Hisense do sprzedaży w 13 sklepach we Francji oraz zwiększając w znacznym stopniu rozpoznawalność ekskluzywnych produktów Hisense w Europie.

Aby zaspokoić panujący na dubajskim rynku popyt na produkty z wysokiej półki, firma Hisense opracowała projekt łączący w sobie ekran telewizora laserowego i złotą konstrukcję, tworząc tym samym artystyczny telewizor zaawansowany technologicznie, który wpisał się w gust licznych konsumentów w Dubaju. W rezultacie wielu członków rodzin królewskich, słynnych piosenkarzy i przedsiębiorców z Dubaju zasiliło grono lojalnych konsumentów Hisense. Telewizory laserowe tej marki można znaleźć w wielu znaczących miejscach ‒ od klubu golfowego w Arabian Ranches aż po Sheikh Zayed Road, co dowodzi, że stają się one jednym z najmodniejszych produktów w Dubaju.

Do końca 2020 roku łączny przychód ze sprzedaży telewizorów laserowych za granicą wzrósł o 120% w ujęciu rocznym. Firma Hisense utrzymała stały wzrost i realizowała plan ekspansji rynkowej niezależnie od utrudnień, jakie wiązały się z trwającą przez cały rok pandemią.

Budowanie pozycji globalnego lidera w branży telewizorów laserowych dzięki innowacjom technologicznym

Sukces telewizorów laserowych Hisense jest także nierozerwalnie związany z nieustannie wprowadzanymi przełomowymi rozwiązaniami technologicznymi. Już w 2007 roku firma Hisense podjęła działania mające na celu stworzenie telewizora laserowego, a po 7 latach dokonana przełomu technologicznego i wprowadziła na rynek swój pierwszy telewizor laserowy. W roku bieżącym Hisense wynosi swój produkt na wyższy poziom, wprowadzając do sprzedaży pierwszy na świecie kolorowy, 100-calowy telewizor laserowy TriChroma.

Firma Hisense złożyła wniosek o 1366 globalnych patentów w sektorze telewizji laserowej, stawiając sobie za cel stymulowanie procesu ewolucji w branży telewizji laserowej poprzez dzielenie się patentami, technologiami i prawami własności intelektualnej z innymi podmiotami w branży w ciągu najbliższych pięciu lat.

Prezes Grupy Hisense, Jia Shaoqian, powiedział: „Telewizja laserowa notuje pierwsze sukcesy. Hisense dąży do stworzenia technologicznej ekologii przyszłości, pozwalając większej liczbie przedsiębiorstw zaistnieć w tej branży”.

Światowy sukces telewizorów laserowych Hisense nie jest dziełem przypadku, lecz manifestacją siły rozwiązań technologicznych, zdolności marki i innowacji Hisense. Pojawienie się telewizorów laserowych na EURO 2020 przyspieszyło proces globalizacji marki Hisense. Pod wodzą Hisense telewizja laserowa i cała branża doświadcza ogromnej ekspansji na całym świecie.

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here